LICENTA NEXUS LITE

2607.72 Lei

Cod produs: 0012

Brand: Nexus Media

Categorie: ERP - CONTABILITATE

Descriere

Nexus Lite reprezinta o subdiviziune a Nexus ERP, ce integrează şi conectează procesele economice ale unei afaceri, gestionează şi organizează resursele afacerii.
Aplicatia permite controlul unitar și centralizat al instrumentelor informatice ale afacerii pe care o conduci, atât sistemul financiar-contabil, distribuirea resurselor firmei, vânzările B2B și retail, cât și comenzile și vânzările online venite de pe site-ul firmei.
Softul prezinta funcții avansate de organizare şi gestionare a punctelor de lucru aflate la distanță, inclusiv replicarea automată a datelor între serverele punctelor de lucru.
Aplicatia contribuie la cresterea eficientei angajatilor prin instrumente pentru comunicarea și schimbul de date între utilizatori - email, mesaje, smartphone push. Deține un nucleu puternic și configurabil destinat notificărilor, avertizărilor, aprobărilor și gestionării de activități. Membrii echipei tale pot introduce sau accesa date, documente și rapoarte în baza unui avansat și flexibil sistem de drepturi. Fiecare utilizator își poate defini propria interfață de lucru și propriile rapoarte, pentru a interacționa, după nevoi, cât mai simplu sau cât mai complex cu Nexus ERP.

Nexus Lite are un timp de implementare redus, este intuitiv, ușor de învățat și utilizat. Funcțiile avansate de adăugare, căutare și raportare a informațiilor îmbunătățesc considerabil timpul alocat acestor operațiuni:
-Număr nelimitat de societăți, filiale și puncte de lucru;
-Schimb de informații facil între departamente;
-Scalabilitate și control asupra datelor;
-Productivitate crescută.

Lite permite configurarea vizuala a modului de afișare a informațiilor, atât în cadrul modulelor, a editării de noi înregistrări cât și în cadrul rapoartelor prin: afișarea câmpurilor de interes; setarea obligativității câmpurilor la adăugarea de noi înregistrări; modificarea ordinii și dimensiunii câmpurilor; setarea câmpurilor preluate la adăugare prin copiere;
Soft-ul Nexus Lite comunică în mod automatizat si securizat cu utilizatorii, cu aplicații mobile externe, cu site-ul tau de vânzări, cu partenerii firmei tale, etc. Astfel permite:
-Colaborare între punctele de lucru cu flexibilitatea replicării datelor între servere;
-Importul și exportul de date și rapoarte configurabile din și în diverse formate și aplicații - API SQL, API REST, API SOAP;
-Integrarea automată pentru diverse interfețe de e-Commerce;
-Integrat cu o suită de aplicaţii web pentru a creşte mobilitatea şi funcţionalitatea soluţiilor: Web Rapoarte, Web Bord, Web Pontaje, Web HR, Web Team Management, Web SFA, Web CRM, Web WMS, etc.

Soluțiile Nexus ERP se adresează cerințelor de informatizare ale organizațiilor mici, mijlocii și mari, din majoritatea domeniilor de activitate.
-Societăți Comerciale: Comerț,Distribuție, Producție, Servicii, Servicii Contabile, Service, Construcții, Retail, Restaurant, Hotel, Transport-Expediții, Pază și Protecție ...etc.
-Societăți Bugetare: Primării, Învățământ, Tribunale, Direcții de Asistență Socială, Direcții Antifraudă ANAF, Cămine de Bătrâni ...etc
-Alte tipuri: Instituţii Financiare Nebancare, Societăţi Non-profit, PFA, II. etc.

Aplicatia cuprinde modulele:
-Contabilitate: financiară, de gestiune, ordine şi evidenţă, execuţie bugetară, declaraţii fiscale,
-Financiar: casa, conturi bancare, linii de credit, decontare carduri şi tichete valorice, efecte comerciale, compensări,
-Intrări: facturi interne, custodie, contracte, oferte, comenzi, cereri aprovizionare
-Ieșiri: facturi interne, oferte, proforma, comenzi, contracte, consumuri, management prețuri vânzare logistică, target, proiecte
-eCommerce: gestionare site, gestionare ofertă produse
-Retail: bonuri fiscale, vânzări, gestionare cântare, gestionare vânzări deconectate
-Interne: transferuri, inventare, perisabilităţi, protocol, asamblări, dezasamblări, parc auto, mentenanţă parc auto şi utilaje
-Stocuri: monitorizare stocuri, mărfuri cu ridicata, materii prime, materiale consumabile, obiecte de inventar, ambalaje, produse și semifabricate, mărfuri cu amănuntul, stocuri de la și la terți.
-Business Intelligence: urmărire încasări și plăți parteneri, urmărire produse

Specificatii

Utilizare

Review-uri

Deții sau ai utilizat produsul?

Spune-ți părerea acordând o nota produsului
Adaugă un review
5
80% Complete (danger)
0
4
80% Complete (danger)
0
3
80% Complete (danger)
0
2
80% Complete (danger)
0
1
80% Complete (danger)
0

Ratingul general al produsului

0 (0 review-uri)

Întrebări și răspunsuri

Ai o nelămurire?

Pune o întrebare despre produs.

Vă recomandăm și