Descriere
Nexus Easy Retail Supermarket este solutia perfecta pentru a lucra simplu, rapid si ergonomic in regim de supermarket.Cu o interfata clara, curata si responsiva, Easy Retail ofera posibilitatea unei operari fluide, fara ferestre care se suprapun si este optimizat sa genereze un trafic mic de date pentru a lucra rapid in mod online.
Softul poate fi utilizat in activitati precum:
-Supermarket cu produse alimentare, nealimentare, produse cantaribile, etc.
-Supermarket cu materiale de constructii, instalatii si amenajari.
-Magazine cu produse care au coduri de bare: piese auto, imbracaminte, bijuterii, etc
Easy retail Supermarket este aplicatia perfecta pentru domeniul vanzarilor, deocarece:
-În funcţie de mediul în care este folosit emite simplu, rapid si automat mai multe tipuri de documente: bonuri fiscale, facturi, avize de însoțire a mărfii, comenzi.
-Căutarea produselor se poate realiza după cod de bare, folosind diverse tipuri de cititoare simultan (Keyboard, COM, USB), după cod produs, denumire produs, serie produs sau nr. lot fabricație.
-Permite vânzarea de produse cântăribile prin scanarea etichetelor tipărite de cantare electronice; cantarele pot fi gestionate de un modul specializat funcție de tipul acestora si modul de comunicare.
-Preluarea cantității produsului direct de la un cantar check-out conectat la calculatorul POS.
-Închidere bonuri în mod fiscal (numerar, card, cec, tichete de masa) sau prin transfer catre diverse module pentru facturare ulterioara - Contract Client, Camera Hotel, etc.
-Înregistrarea operațiunilor cu numerar şi evideţa registrului de casă: plată furnizori, dispoziţii de plată şi încasare, etc.
-Permite operarea de avansuri, ştorno avansuri și retururi de produse de pe bonurile anterioare.
-Utilizează şi controleazâ dispozitive ca: imprimante fiscale, case de marcat fiscale, imprimante departamentale, cântare cu etichetare, cântare check-out, display-uri client, verificatoare de preț, scannere coduri de bare, scannere magnetice, scannere RFID ...etc.
Interfata prietenoasa este adaptata pentru a lucra cu monitoare TouchScreen sau pentru utilizarea de tastaturi virtuale.Fiecărui POS şi utilizator i se pot configura propriile opţiuni de lucru în mod centralizat. Utilizatorii se pot autentifica simplu, dar şi foarte bine securizat, printr-o simplă atingere cu cardul - se utilizează carduri NFC / RFID.
Operatorii îşi pot urmări targetele de vânzări direct din interfaţă, iar actualizarea acestor grafice se face după marcarea fiecărui bon în parte.
Nexus Easy Retail este compatibil cu o gama larga de imprimante fiscale si case de marcat: Aclas, Activa, Carat, Datecs, Elka, Eltrade, Epson, Euro, Novitus, Optima, Orgtech, Partner, Riel, Sam4S, Sapel, Total, TotalK, Xkube; cantare:Bizerba BS, Datecs, Dibal, Digi SM-100, Digi SM-300, Digi SM-80, EVL, Mettler-Toledo, Partner BC400, CAS, Mettler-Toledo.
Softul permite de asemena, Emiterea şi tipărirea Facturilor şi a Avizelor de însoţire aferente Bonurilor fiscale, tipărirea certificatelor de garanție pentru produsele de pe bonurile fiscale, tipărirea ghidurilor de utilizare şi a manualelor pentru produsele de pe bonurile fiscale. Se poate seta aducerea în interfaţa de vânzări a oricărui raport configurat în Nexus ERP: situaţii pentru stocuri, borderouri sau statistici de vânzări, etc.
Aplicatia Easy Retail ofera numeroase avantaje, cum ar fi:
-Siguranța și securitatea datelor este oferită de MS SQL Server.
-Posibilitatea de lucru cu serverul de date aflat la distanță, printr-o conexiune la internet.
-Gestionarea simultană şi centralizată a vânzărilor din mai multe magazine şi puncte de lucru.
-Magazinele pot avea mai multe POS-uri legate la aceiasi casa/imprimanta fiscala.
-Replicarea automată a datelor între serverul central şi serverele magazinelor distribuite în locaţii diferite.
-Permite gestionarea datelor despre clienți, delegați si adrese de livrare - adăugare, editare, ștergere, filtrare, căutare.
-Oferă instrumente puternice pentru fidelizarea clienților: carduri fidelizare, constructor complex de promoții care permit acordarea de produse cadou, liste de prețuri speciale per clienți si grupuri de clienți, discount liber pe articol sau pe bonul fiscal...etc.
-Realizarea de vânzări din vouchere cantitative inregistrate pe clienti.
-Înregistrarea în sistem a comenzilor de la clienţi şi închideriea comenzilor aprobate prin vânzarea cu bon fiscal.
-Posibilitatea înregistrării retururilor direct din interfaţa de vânzări.
-Posibilitatea de a vinde fără stoc sau de a bloca vânzarea în lipsa stocului.
-Permite consultarea stocurilor tuturor magazinelor din rețea şi crearea de cereri de transferuri pentru produse.
-Direct din interfața de vânzări, permite plasarea cererilor de aprovizionare catre depozitul central.
-Permite consultarea stării produselor: cantitate stoc liber si rezervat, stoc pe numere de lot/serii, locație raft, în curs de aprovizionare.
-Mecanism de aprobare a transferurilor de marfuri în gestiunea magazinului.