Descriere
Nexus Resurse Umane este o soluție de management a resurselor modernă și completă, perfect adaptată legislației autohtone în vigoare.Cuprinde modulele, procedurile și funcționalitățile cerute de legislație și de funcționarea optimă a unui departament de resurse umane dintr-o organizație.
Se adaptează pentru orice tip de organizaţie şi este una dintre cele mai productive soluţii destinate resurselor umane.
Nexus Resurse Umane informatizează ansamblul activităților orientate către asigurarea, dezvoltarea și menținerea resurselor umane în cadrul organizației. Softul ofera instrumente cât mai utile şi simplu de utilizat pentru a eficentiza şi automatiza aceste activităţi:
-Crearea vizuală a organigramei structurii ierarhice a posturilor disponibile ale companiei.
-Evidenţa ocupării posturilor din organigramă şi implicit a posturilor libere.
-Crearea și gestionarea fişelor de post, a criteriilor de performanta ale posturilor și asocierea acestora direct posturilor și persoanelor din Organigramă.
-Crearea, planificarea și gestionarea evaluărilor salariaților, pe baza criteriilor de performanţă ale posturilor și pe baza obiectivelor personale stabilite pentru fiecare salariat în parte.
-Stocarea CV-urilor, cu tipuri de date și informații create dinamic, în funcție de nevoile specifice ale fiecărei organizații.
-Suport/exemple pentru implementarea preluării CV-urilor direct de pe site-ul companiei, exact cu informațiile și formatul stabilit de tine.
-Funcții avansate de căutare a persoanelor - care să satisfacă diverse criterii dorite.
-Planificare concedii de odihnă.
-Posibilitatea plasării şi aprobării cererilor de concedii de odihnă utilizând intrumentul web Nexus HR Online
-Planificare cursuri de perfecționare, recalificare ...etc.
-Calculul costurilor şi a bugetelor pentru aferente cursurilor.
-Planificarea vizuală a concediilor şi a cursurilor - cu facilitatea urmăririi în paralel a celorlalte programări efectuate pentru: şefii ierarhici, același nivel ierarhic, subalterni şi funcţii sau meserii similare.
-Crearea de alerte, configurabile, pentru fiecare salariat în parte şi pentru orice aspect dorit a fi urmărit: reînnoire autorizații, asigurări, evaluare periodica, fişe/consulturi medicale periodice, protecția muncii, ...etc.
-Alertele pot notifica factori de decizie din firmă şi/sau direct salariaţi vizaţi. De exemplu: se poate configura o notificare ca şi felicitare, trimisă prin email, la aniversarea zilelor de naştere ale salariţilor.
Nexus Resurse Umane are un timp de implementare redus, o interfață intuitivă, ușor de învățat și utilizat. Interfața răspunde celor mai exigente cerințe ale utilizatorilor, oferind un grad ridicat de securitate a informațiilor gestionate.
Aplicatia ofera posibilitatea de a configura completarea CV-urilor direct de către aplicanţi şi direct de pe site-ul tău. Permite definirea formularelor online, care să preia informaţiile dorite de tine, pe care ulterior să le poţi sorta cu uşurinţă după aptitudinile de interes, evitandu-se astfel, procesarea manuală a CV-urilor şi intervievarea aplicanţilor care nu se potrivesc cerinţelor tale.
Nexus Resurse Umane ofera numeroase avantaje, printre care:
-O organizare mult mai bună a activității de resurse umane și mai multă transparență a relațiilor, contractelor și documentelor dintre angajați și angajatori.
-Evaluarea periodică a criteriilor de performantță și a obiectivelor fiecarui angajat în parte conduce la creșterea gradului de motivare și competiție al angajaților.
-Previzionarea rapidă a bugetelor de cheltuieli cu salariile prin construirea de diverse scenarii.
-Reducerea costurilor cu terți prestatori și/sau a cheltuielilor interne operaționale și a timpilor de execuție prin automatizarea diverselor activități specifice: contracte de munca, acte adiționale, fișe de post, evaluări ale personalului, procesare CV-uri ...etc
-Accesul rapid, centralizat și uşor de căutat (filtre, ordonări, grupări) la diverse informații specifice: Dosarul de personal, CV-uri, Inventarul resurselor umane, Planificare cursuri, Evaluările criteriilor de performanta, Fișele de post ...etc.
-Conectarea securizată prin diverse instrumente software online disponibile pe site-ul organizațiilor, pentru a facilita colectarea mai rapida de informații. Un exemplu ar fi preluarea C.V.-urilor direct de pe site.
-Interogarea bazei de date de către angajați, a anumitor secțiuni și doar a propriilor date, prin serviciul EmailPortal sau site-ul Nexus HR Online.
-O disponibilitate mai mare a angajaților și evitarea diverselor neplăceri, prin avertizarea periodica a diverselor activități obligatorii (reînnoiri de avize, autorizații, fise medicale ...etc), prin planificarea concediilor de odihna, prin planificarea cursurilor profesionale ...etc.